Just another WordPress site

L’Assegurat com a punt de partida en la transformació digital

6 de gener de 2022

La integració de tecnologia digital en la nostra Companyia ha canviat profundament la forma en la qual operem i oferim valor als Assegurats. També suposa un canvi cultural que requereix experimentació i formació de treballadors i usuaris,a fi d’assolir la seguretat, eficiència i personalització en la millora dels serveis assistencials.

En l’article d’ASSSA Magazine 29 descobrim com la nostra organització ha sabut adaptar-se a aquest nou paradigma que ens obre un nou horitzó en la connexió amb els nostres Assegurats mantenint sempre el nostre característic servei personalitzat i per suposat, l’atenció presencial en oficina, a prop de cada un d’ells.

ASSSA junt als seus Assegurats des de qualsevol lloc, en tot moment.

Llegir Article

Tornar

ASSSA Magazine 33Gen - Jun 2024

ASSSA Magazine 32Jul - Des 2023

ASSSA Magazine 31Gen - Jun 2023

ASSSA Magazine 30Jul - Des 2022

Veure totes les revistes

Política de cookies Política de privacitat Avís Legal Desarrollado por Espira

    ET TRUQUEM

    Emplena el formulari i et truquem

    Truca'ns al 965 200 106

    965 200 106

    Seleccioneu l'idioma

    Trieu l’idioma en què voleu mostrar el bloc

    Tancar

    NOTA INFORMATIVA

    REGLAMENTO PARA LA DEFENSA DEL ASEGURADO DE ASSSA

    Este reglamento tiene por objeto regular el funcionamiento del Servicio de Atención al Cliente y del Defensor del Asegurado de ASSSA, así como las relaciones entre ambos. Se rige por la Ley 44/2002 de 22 de noviembre, de Medidas de Reforma del Sistema Financiero y por la Orden ECO 734/2004, de 11 de marzo, sobre los departamentos y servicios de atención al cliente de las entidades financieras.

    El Reglamento para la defensa del asegurado puede solicitarlo en la siguiente dirección de correo: sacquejasyreclamaciones@asssa.es.

    Tancar

    INFORMACIÓ SOBRE EL QUADRE MÈDIC DENTAL

    EXCLUSIVAMENT PER A ASSEGURATS QUE DISPOSIN DE PÒLISSA DENTAL

    CONTINUAR