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More personal care for our policyholders

28 de February de 2019

Our continuous growth has led us to incorporate more human capital to strengthen our branches and the departments of our head office, the key to optimal customer service, perfect business advice and impeccable healthcare management.

In our Company, offering the best service to our policyholders is essential, therefore, the importance of incorporating more qualified personnel to continue to take care of your health with the high-quality standards that characterize us and, at the same time, we continue to contribute with our commitment of social creation of employment.

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    NOTA INFORMATIVA

    REGLAMENTO PARA LA DEFENSA DEL ASEGURADO DE ASSSA

    Este reglamento tiene por objeto regular el funcionamiento del Servicio de Atención al Cliente y del Defensor del Asegurado de ASSSA, así como las relaciones entre ambos. Se rige por la Ley 44/2002 de 22 de noviembre, de Medidas de Reforma del Sistema Financiero y por la Orden ECO 734/2004, de 11 de marzo, sobre los departamentos y servicios de atención al cliente de las entidades financieras.

    El Reglamento para la defensa del asegurado puede solicitarlo en la siguiente dirección de correo: sacquejasyreclamaciones@asssa.es.

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