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We grow through equality

1 de September de 2022

We are now moving ahead with our Equality Plan, which was launched to guarantee the equal treatment and opportunities for all people that make up our organisation.

No gender biases were detected in any of the proceedings of the plan and we continue with its development to secure the effective equality in our staff.

We grow through equality with the continuous improvement on management and taking advantage of the talent of our people, thus contributing to achieve a fairer and more balanced world.

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    NOTA INFORMATIVA

    REGLAMENTO PARA LA DEFENSA DEL ASEGURADO DE ASSSA

    Este reglamento tiene por objeto regular el funcionamiento del Servicio de Atención al Cliente y del Defensor del Asegurado de ASSSA, así como las relaciones entre ambos. Se rige por la Ley 44/2002 de 22 de noviembre, de Medidas de Reforma del Sistema Financiero y por la Orden ECO 734/2004, de 11 de marzo, sobre los departamentos y servicios de atención al cliente de las entidades financieras.

    El Reglamento para la defensa del asegurado puede solicitarlo en la siguiente dirección de correo: sacquejasyreclamaciones@asssa.es.

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