Just another WordPress site

We strengthen our human capital

15 de March de 2018

During the last year, thanks to the continued growth of our Company, we have added staff both at our headquarters and our delegations.

Administration departments, customer service, sales, marketing and production have new professionals.

We strengthen our human capital to continue to provide excellent service to our policyholders and mediators, progress in our development and expansion and fulfill our social commitment to job creation.

Return

ASSSA Magazine 33Jan - Jun 2024

ASSSA Magazine 32Jul - Dec 2023

ASSSA Magazine 31Jan - Jun 2023

ASSSA Magazine 30Jul - Dec 2022

View all magazines

Cookies policy Privacy policy Legal notice Desarrollado por Espira

    WE CALL YOU

    Please, fill in the form and we call you

    Call us 965 200 106

    965 200 106

    Seleccione el idioma

    Escoja el idioma en el que quiere leer el blog

    Close

    NOTA INFORMATIVA

    REGLAMENTO PARA LA DEFENSA DEL ASEGURADO DE ASSSA

    Este reglamento tiene por objeto regular el funcionamiento del Servicio de Atención al Cliente y del Defensor del Asegurado de ASSSA, así como las relaciones entre ambos. Se rige por la Ley 44/2002 de 22 de noviembre, de Medidas de Reforma del Sistema Financiero y por la Orden ECO 734/2004, de 11 de marzo, sobre los departamentos y servicios de atención al cliente de las entidades financieras.

    El Reglamento para la defensa del asegurado puede solicitarlo en la siguiente dirección de correo: sacquejasyreclamaciones@asssa.es.

    Close

    INFORMATION ON THE DENTAL MEDICAL DIRECTORY

    EXCLUSIVELY FOR POLICYHOLDERS WITH A DENTAL INSURANCE POLICY

    CONTINUE