Just another WordPress site

L’experiència, fonamental en l’assegurança de salut

13 de febrer de 2025Assegurances

L’experiència és allò que ens permet aprendre i adquirir coneixements. És el que ens porta a ser qui som i a definir el nostre camí. Ens aporta tranquil·litat i credibilitat. Amb ella, podem créixer, avançar, tenir clars els objectius que volem i albergar coneixements útils que contribueixen al desenvolupament.

Així doncs, una companyia d’assegurances de salut amb una trajectòria llarga genera una confiança sòlida, perquè al llarg del temps ha anat desenvolupant habilitats diferents que permeten oferir un servei de qualitat.

Una de les característiques principals de les companyies amb àmplia experiència és que aposten pel capital humà per, així, poder oferir una atenció professional i personalitzada. A més, el seu bagatge en el sector fa que coneguin les necessitats dels clients, amb la qual cosa se saben adaptar al mercat i ofereixen, en relació amb ell, una gamma de productes adequada amb diferents cobertures.

La solvència de l’asseguradora també és un factor determinant, ja que li permet continuar invertint per ampliar de manera constant els serveis i les garanties. Així mateix, ha de comptar amb un quadre mèdic extens amb facultatius, centres mèdics i hospitals amb l’última tecnologia.

A ASSSA, celebrem 90 anys d’història. El nostre llarg camí ens avala com a companyia asseguradora de confiança i ens converteix en una de les entitats més experimentades del sector.

Això ha estat possible gràcies al nostre esperit de superació, a l’alta solvència, que ens ha acompanyat durant tot aquest temps, i a la nostra capacitat d’evolucionar per oferir sempre el millor servei.

Continuem amb les mateixes ganes i il·lusió que el primer dia, creixent de manera continuada i expandint-nos a diferents zones del país amb l’obertura de noves sucursals i direccions territorials, que conformen la nostra àmplia xarxa d’oficines.

El nostre objectiu principal al llarg dels anys ha estat sempre garantir la màxima qualitat i la seguretat als nostres assegurats. Per això, disposem d’un quadre mèdic extens, fruit de la nostra àmplia trajectòria, i apostem pel nostre personal, un equip multilingüe, proper i professional que representa els valors de la companyia.

A més, treballem per aconseguir la màxima innovació empresarial, aplicant noves idees, mètodes i productes amb l’objectiu d’apropar-nos a diferents públics i oferir una atenció al client magnífica. Tot això ho aconseguim sense perdre la nostra essència familiar, un dels nostres trets més característics.

A ASSSA, celebrem aquesta gran fita i mirem al futur amb il·lusió per continuar cuidant la salut de cada vegada més persones.

ASSSA Assegurances de Salut
La informació publicada en aquest mitjà no substitueix ni complementa cap manera l’atenció directa d’un metge, ni el seu diagnòstic, ni el tractament que prescrigui; tampoc s’ha d’utilitzar per a l’autodiagnòstic.
L’ús que faci el lector d’aquest servei es realitza sota la seva exclusiva responsabilitat.
ASSSA recomana que per a qualsevol qüestió relacionada amb la seva salut consulti sempre amb un metge.
Tornar
Visat i Residència

Assegurança de salut per al Visat i el permís de Residència a Espanya

agost 17, 2023 Assegurances

En un món tan globalitzat com l’actual, són moltes les persones que, en algun moment de la seva …

Protecció en viatges

juny 16, 2022 Assegurances

Viatjar és una magnífica experiència, ja sigui per a descobrir nous llocs i cultures o per a desc…

proximitat

La proximitat en l’Assegurança de Salut

febrer 29, 2024 Assegurances

Les persones som éssers socials per naturalesa. Necessitem sentir-nos acompanyats, crear vincles i …

ASSSA Magazine 35Gen - Jun 2025

ASSSA Magazine 34Jul - Des 2024

ASSSA Magazine 33Gen - Jun 2024

ASSSA Magazine 32Jul - Des 2023

Veure totes les revistes

Política de cookies Política de privacitat Avís Legal Desarrollado por Espira

ET TRUQUEM

Emplena el formulari i et truquem

Ets assegurat/da?

Truca'ns al 965 200 106

965 200 106

Seleccioneu l'idioma

Trieu l’idioma en què voleu mostrar el bloc

Tancar

NOTA INFORMATIVA

REGLAMENTO PARA LA DEFENSA DEL ASEGURADO DE ASSSA

Este reglamento tiene por objeto regular el funcionamiento del Servicio de Atención al Cliente y del Defensor del Asegurado de ASSSA, así como las relaciones entre ambos. Se rige por la Ley 44/2002 de 22 de noviembre, de Medidas de Reforma del Sistema Financiero y por la Orden ECO 734/2004, de 11 de marzo, sobre los departamentos y servicios de atención al cliente de las entidades financieras.

El Reglamento para la defensa del asegurado puede solicitarlo en la siguiente dirección de correo: sacquejasyreclamaciones@asssa.es.

Tancar

INFORMACIÓ SOBRE EL QUADRE MÈDIC DENTAL

EXCLUSIVAMENT PER A ASSEGURATS QUE DISPOSIN DE PÒLISSA DENTAL

CONTINUAR