Aquest 14 de març, Dia Europeu per a la Prevenció del Risc Cardiovascular, donem a conèixer les pautes essencials per protegir el cor. Per aconseguir-ho, cal basar-se en dos principis bàsics de la medicina: la PREVENCIÓ i els FACTORS DE RISC (FR); en aquest cas, els factors de risc cardiovascular.
El col·lapse de l’oclusió és un dels problemes odontològics més complexes que es resolen a les clíniques dentals, amb un tractament complicat i de dificultat patològica. Aquesta disfunció de la masticació que genera tants problemes es podria evitar amb un tractament precoç.
Comptar amb una assegurança de salut és beneficiós per tal que, en cas de malaltia, pugui ser atès ràpidament i de manera professional en centres mèdics privats. Així mateix, facilita l’obtenció precisa de diagnòstics i permet consultar amb el metge les pautes i proves que cal seguir per un tractament correcte.
La llet i els derivats lactis de vaca o altres animals, com el formatge o el iogurt, són el principal grup d’aliments necessaris per cobrir les necessitats de calci i vitamina D. La lactosa n’és el sucre principal (cada 100 ml de llet en conté 5 g).
Denominem presbiacúsia a la sordesa natural que se va establint progressivament a causa de l’envelliment per deterioració de l’oïda interna. Com la longevitat va en augment, es converteix en un tema d’importància, perquè es veu cada vegada amb més freqüència.
Amb freqüència, solem mesurar i avaluar el grau de contaminació de l’espai exterior dels nostres pobles i ciutats. Aquests mesuraments són realitzats, habitualment, per organismes oficials o privats que difícilment tenen accés als nostres hàbitats i espais de treball.
Política de cookies Política de privacitat Avís Legal Desarrollado por Espira
D’acord amb allò establert pel Reglament (UE) 2016/679 General de Protecció de Dades, el client atorga el consentiment exprés, lliure i de forma inequívoca al responsable de tractament AGRUPACIÓN SANITARIA DE SEGUROS, S.A., amb la finalitat de calcular l’assegurança i proporcionar-li un pressupost, realitzar un seguiment de la proposta i oferir-li promocions o oportunitats en relació a la sol·licitud de pressupost realitzada. A aquests efectes l’informem que les seves dades no seran cedides a tercers, llevat obligació legal, i seran conservades per un termini màxim de 2 anys llevat que existeixi un interès mutu en el seguiment de la contractació, posteriorment les dades seran anonimitzades i utilitzades per a anàlisis estadístiques. L’interessat en qualsevol moment podrà exercitar els seus drets d’accés, rectificació, supressió, cancel·lació, limitació del tractament i portabilitat dirigint escrit a la següent direcció postal AVDA. ALFONSO X EL SABIO, 14, ENTRESUELO, 03004, ALICANTE, o contactant amb el Delegat de Protecció de Protecció de Dades a dpo@asssa.es així com formular una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es). Per a més informació consulti la informació ampliada en Política de Privacitat.
Tancar
NOTA INFORMATIVA
REGLAMENTO PARA LA DEFENSA DEL ASEGURADO DE ASSSA
Este reglamento tiene por objeto regular el funcionamiento del Servicio de Atención al Cliente y del Defensor del Asegurado de ASSSA, así como las relaciones entre ambos. Se rige por la Ley 44/2002 de 22 de noviembre, de Medidas de Reforma del Sistema Financiero y por la Orden ECO 734/2004, de 11 de marzo, sobre los departamentos y servicios de atención al cliente de las entidades financieras.
El Reglamento para la defensa del asegurado puede solicitarlo en la siguiente dirección de correo: sacquejasyreclamaciones@asssa.es.
Tancar