Just another WordPress site

El nostre personal, el cor d’ASSSA

El nostre capital humà és la clau de l’òptima atenció al client, el perfecte assessorament comercial i la impecable gestió sanitària que ens permet oferir un servei de qualitat. Per això, incorporem professionals per reforçar els diferents departaments, tant en les nostres Oficines Centrals com en les nostres delegacions.

EMPLENA EL FORMULARI

Política de cookies Política de privacitat Avís Legal Desarrollado por Espira

ET TRUQUEM

Emplena el formulari i et truquem

Ets assegurat/da?

Truca'ns al 965 200 106

965 200 106

Seleccioneu l'idioma

Trieu l’idioma en què voleu mostrar el bloc

Tancar

NOTA INFORMATIVA

REGLAMENTO PARA LA DEFENSA DEL ASEGURADO DE ASSSA

Este reglamento tiene por objeto regular el funcionamiento del Servicio de Atención al Cliente y del Defensor del Asegurado de ASSSA, así como las relaciones entre ambos. Se rige por la Ley 44/2002 de 22 de noviembre, de Medidas de Reforma del Sistema Financiero y por la Orden ECO 734/2004, de 11 de marzo, sobre los departamentos y servicios de atención al cliente de las entidades financieras.

El Reglamento para la defensa del asegurado puede solicitarlo en la siguiente dirección de correo: sacquejasyreclamaciones@asssa.es.

Tancar

INFORMACIÓ SOBRE EL QUADRE MÈDIC DENTAL

EXCLUSIVAMENT PER A ASSEGURATS QUE DISPOSIN DE PÒLISSA DENTAL

CONTINUAR