
El veritable repte d’enfrontar-se a la transformació actual del sector assegurador pel que fa a l’adopció accelerada de tecnologies digitals es troba en la capacitat d’oferir un servei excel·lent des de qualsevol canal. Aquesta transició cap al digital ha de dirigir-se a proporcionar més iniciatives i millors serveis per a la cura de la salut. Innovar és, sens dubte, la solució en aquest àmbit i, per això, la integració de noves tecnologies pot ser l’element diferencial en aquesta atmosfera en evolució contínua.
I és que les necessitats canviants del sector assegurador de la salut troben en les noves tecnologies la seva pedra angular a partir de la qual aconseguir la seguretat, l’eficiència i la personalització en la millora dels serveis assistencials.
Davant la situació actual s’ha aconseguit avançar, en tot just un parell d’anys, fet que hagués requerit de molt més temps en condicions normals i que ens ha transformat en societats digitals connectades.
ASSSA ha sabut enfrontar-se a aquest nou paradigma en les relacions socials que ens obre un nou horitzó en la connexió amb els nostres assegurats. La clau és reinventar-se des de la seva òptica. Aquesta transformació de la nostra companyia no ha tractat únicament de digitalitzar l’assistència als usuaris, sinó d’avançar cap a un model híbrid que complementi l’ajuda personalitzada en oficina amb altres mètodes com la targeta electrònica o el Portal de l’Assegurat. Implementar eines digitals i recursos tecnològics per a optimitzar els processos ha estat la nostra màxima durant els últims anys, sense perdre l’essència del que som i el que fem.
El nostre compromís és treballar a adaptar-nos a aquesta relació que l’assegurat està demandant i pensar en tècniques que, com el llançament del nostre Portal de l’Assegurat, es converteixin en instruments essencials per a la transformació del rol de l’assegurat en un agent més actiu en la cura de la seva salut. Hem aconseguit una eina en línia de gestió personal que permet a l’assegurat un accés directe a la seva pòlissa les 24 hores i afavoreix una comunicació contínua amb l’organització. Des d’autoritzacions fins a la realització de pagaments, amb un servei en diferents idiomes, totalment segur i accessible des de qualsevol lloc i dispositiu.
L’ús de la tecnologia per a l’optimització i l’eficiència en el nostre dia a dia ens acosta encara més als assegurats, complint amb el compromís de continuar oferint una assegurança de qualitat per a la cura de la seva salut.
ASSSA al costat dels seus assegurats des de qualsevol lloc, en tot moment.