Just another WordPress site

ASSSA: proximitat i professionalitat

29 de febrer de 2024

Sabem que les persones necessiten sentir-se compreses i escoltades, sobretot en allò referent a la Salut. A ASSSA, amb l’objectiu de garantir la tranquil·litat, tenim com a màxima prioritat estar a prop dels nostres Assegurats.

Per això, comptem amb un equip format per persones capacitades, empàtiques i multilingües, disposem d’un extens Quadre Mèdic i tenim cura al detall de la nostra comunicació per oferir un tracte basat en la calidesa i l’atenció individualitzada.

A l’article del Blog La proximitat en l’Assegurança de Salut expliquem la importància del nostre servei personalitzat orientat a la cura de la Salut.

Llegir article

Tornar

ASSSA Magazine 35Gen - Jun 2025

ASSSA Magazine 34Jul - Des 2024

ASSSA Magazine 33Gen - Jun 2024

ASSSA Magazine 32Jul - Des 2023

Veure totes les revistes

Política de cookies Política de privacitat Avís Legal Desarrollado por Espira

ET TRUQUEM

Emplena el formulari i et truquem

Ets assegurat/da?

Truca'ns al 965 200 106

965 200 106

Seleccioneu l'idioma

Trieu l’idioma en què voleu mostrar el bloc

Tancar

NOTA INFORMATIVA

REGLAMENTO PARA LA DEFENSA DEL ASEGURADO DE ASSSA

Este reglamento tiene por objeto regular el funcionamiento del Servicio de Atención al Cliente y del Defensor del Asegurado de ASSSA, así como las relaciones entre ambos. Se rige por la Ley 44/2002 de 22 de noviembre, de Medidas de Reforma del Sistema Financiero y por la Orden ECO 734/2004, de 11 de marzo, sobre los departamentos y servicios de atención al cliente de las entidades financieras.

El Reglamento para la defensa del asegurado puede solicitarlo en la siguiente dirección de correo: sacquejasyreclamaciones@asssa.es.

Tancar

INFORMACIÓ SOBRE EL QUADRE MÈDIC DENTAL

EXCLUSIVAMENT PER A ASSEGURATS QUE DISPOSIN DE PÒLISSA DENTAL

CONTINUAR