Just another WordPress site

ASSSA: proximitat i professionalitat

29 de febrer de 2024

Sabem que les persones necessiten sentir-se compreses i escoltades, sobretot en allò referent a la Salut. A ASSSA, amb l’objectiu de garantir la tranquil·litat, tenim com a màxima prioritat estar a prop dels nostres Assegurats.

Per això, comptem amb un equip format per persones capacitades, empàtiques i multilingües, disposem d’un extens Quadre Mèdic i tenim cura al detall de la nostra comunicació per oferir un tracte basat en la calidesa i l’atenció individualitzada.

A l’article del Blog La proximitat en l’Assegurança de Salut expliquem la importància del nostre servei personalitzat orientat a la cura de la Salut.

Llegir article

Tornar

ASSSA Magazine 33Gen - Jun 2024

ASSSA Magazine 32Jul - Des 2023

ASSSA Magazine 31Gen - Jun 2023

ASSSA Magazine 30Jul - Des 2022

Veure totes les revistes

Política de cookies Política de privacitat Avís Legal Desarrollado por Espira

    ET TRUQUEM

    Emplena el formulari i et truquem

    Truca'ns al 965 200 106

    965 200 106

    Seleccioneu l'idioma

    Trieu l’idioma en què voleu mostrar el bloc

    Tancar

    NOTA INFORMATIVA

    REGLAMENTO PARA LA DEFENSA DEL ASEGURADO DE ASSSA

    Este reglamento tiene por objeto regular el funcionamiento del Servicio de Atención al Cliente y del Defensor del Asegurado de ASSSA, así como las relaciones entre ambos. Se rige por la Ley 44/2002 de 22 de noviembre, de Medidas de Reforma del Sistema Financiero y por la Orden ECO 734/2004, de 11 de marzo, sobre los departamentos y servicios de atención al cliente de las entidades financieras.

    El Reglamento para la defensa del asegurado puede solicitarlo en la siguiente dirección de correo: sacquejasyreclamaciones@asssa.es.

    Tancar

    INFORMACIÓ SOBRE EL QUADRE MÈDIC DENTAL

    EXCLUSIVAMENT PER A ASSEGURATS QUE DISPOSIN DE PÒLISSA DENTAL

    CONTINUAR