Just another WordPress site

Nova targeta electrònica sense copagaments

24 de setembre de 2020

En ASSSA, com a part del nostre compromís, ens esforcem dia a dia per oferir sempre el millor servei, per això, estem introduint la nova targeta electrònica, que ja és una realitat en algunes zones i que s’anirà incorporant progressivament en la resta de zones on estem operatius.

Gràcies a aquesta targeta, els nostres assegurats podran accedir de manera més àgil i senzilla als facultatius i centres concertats del nostre quadre mèdic pels serveis de consultes mèdiques, mitjans de diagnòstic i urgències ambulatòries.

Aquesta novetat, suposa un salt qualitatiu ja que substitueix als talons d’assistència. A més, des de l’1 de gener, en aquelles zones on encara no estigui activada la nova targeta, els talons d’assistència seran gratuïts, pel que tots els nostres assegurats tindran una pòlissa de salut sense copagaments.

Amb la nova targeta electrònica sense copagaments, avancem en el desenvolupament de la nostra Companyia i en la cura de la salut dels nostres assegurats.

Més informació

Tornar

ASSSA Magazine 33Gen - Jun 2024

ASSSA Magazine 32Jul - Des 2023

ASSSA Magazine 31Gen - Jun 2023

ASSSA Magazine 30Jul - Des 2022

Veure totes les revistes

Política de cookies Política de privacitat Avís Legal Desarrollado por Espira

    ET TRUQUEM

    Emplena el formulari i et truquem

    Truca'ns al 965 200 106

    965 200 106

    Seleccioneu l'idioma

    Trieu l’idioma en què voleu mostrar el bloc

    Tancar

    NOTA INFORMATIVA

    REGLAMENTO PARA LA DEFENSA DEL ASEGURADO DE ASSSA

    Este reglamento tiene por objeto regular el funcionamiento del Servicio de Atención al Cliente y del Defensor del Asegurado de ASSSA, así como las relaciones entre ambos. Se rige por la Ley 44/2002 de 22 de noviembre, de Medidas de Reforma del Sistema Financiero y por la Orden ECO 734/2004, de 11 de marzo, sobre los departamentos y servicios de atención al cliente de las entidades financieras.

    El Reglamento para la defensa del asegurado puede solicitarlo en la siguiente dirección de correo: sacquejasyreclamaciones@asssa.es.

    Tancar

    INFORMACIÓ SOBRE EL QUADRE MÈDIC DENTAL

    EXCLUSIVAMENT PER A ASSEGURATS QUE DISPOSIN DE PÒLISSA DENTAL

    CONTINUAR