Just another WordPress site

La tranquil·litat de que la seva companyia no cancel·li l’assegurança

28 d'octubre de 2021Assegurances

Davant la possibilitat de córrer un risc, per naturalesa, les persones prenem mesures de prevenció. En aquest sentit, assegurar la salut serà de suma importància, inclús més que els propis béns materials tals com un habitatge o un automòbil, que són substituïbles. No obstant, la salut té “memòria” i, per tant, la seva protecció serà crucial també a llarg termini.

Qualsevol moment és idoni per contractar una assegurança, però el més aconsellable és fer-ho el més abans possible, ja que podrem anticipar-nos a imprevistos i ens assegurarem de protegir la nostra salut arribat el moment.

A l’hora de decidir-nos, és primordial informar-se prèviament de totes les garanties que es recullen en les condicions generals i particulars de la pòlissa, en especial la durada del contracte i si la companyia pot oposar-se a la seva pròrroga, ja que, si fos així, l’assegurat es trobaria amb la desagradable sorpresa de quedar-se sense assegurança i amb la dificultat de que l’admeti una altra companyia per edat o per les malalties que hagi contret.

És important conèixer al detall les garanties que posa a la nostra disposició la companyia, a fi de saber fins quan ofereix cobertura i a quin preu, per així assegurar-nos de que es compromet a llarg termini amb la cura de la nostra salut.

En ASSSA ens diferenciem per comunicar amb total transparència aquells aspectes que són rellevants en la contractació de l’assegurança de la salut, tant en els nostres documents informatius i contracte com quan assessorem personalment al client.

Tenim cura i assegurem veritablement la salut dels nostres assegurats. Prova d’això, és el nostre compromís de no cancel·lació de pòlissa, oferint aquesta garantia vitalícia per contracte i donant als assegurats l’opció de que siguin ells els únics que decideixen renovar la seva assegurança amb nosaltres.

La nostra filosofia es basa en proporcionar total tranquil·litat als nostres assegurats, per aquest motiu no augmentem la prima de l’assegurança per complir anys i respectem els descomptes vitalicis acordats en el moment de contractació.

Amb ASSSA la seva salut, de veritat, ben assegurada.

Tornar

L’assegurat com a punt de partida en la transformació digital

gener 6, 2022 Assegurances

El veritable repte d’enfrontar-se a la transformació actual del sector assegurador pel que fa a l…

Protecció en viatges

juny 16, 2022 Assegurances

Viatjar és una magnífica experiència, ja sigui per a descobrir nous llocs i cultures o per a desc…

ASSSA Magazine 30Jul - Des 2022

ASSSA Magazine 29Gen - Jun 2022

ASSSA Magazine 28Jul - Des 2021

ASSSA Magazine 27Gen - Jun 2021

Veure totes les revistes

Política de cookies Política de privacitat Avís Legal Desarrollado por Espira

    ET TRUQUEM

    Emplena el formulari i et truquem

    política de privacitat

    Truca'ns al 965 200 106

    965 200 106

    Seleccioneu l'idioma

    Trieu l’idioma en què voleu mostrar el bloc

    Tancar

    NOTA INFORMATIVA

    REGLAMENTO PARA LA DEFENSA DEL ASEGURADO DE ASSSA

    Este reglamento tiene por objeto regular el funcionamiento del Servicio de Atención al Cliente y del Defensor del Asegurado de ASSSA, así como las relaciones entre ambos. Se rige por la Ley 44/2002 de 22 de noviembre, de Medidas de Reforma del Sistema Financiero y por la Orden ECO 734/2004, de 11 de marzo, sobre los departamentos y servicios de atención al cliente de las entidades financieras.

    El Reglamento para la defensa del asegurado puede solicitarlo en la siguiente dirección de correo: sacquejasyreclamaciones@asssa.es.

    Tancar