Just another WordPress site

L’assegurat com a punt de partida en la transformació digital

El veritable repte d’enfrontar-se a la transformació actual del sector assegurador pel que fa a l’adopció accelerada de tecnologies digitals es troba en la capacitat d’oferir un servei excel·lent des de qualsevol canal. Aquesta transició cap al digital ha de dirigir-se a proporcionar més iniciatives i millors serveis per a la cura de la salut. Innovar és, sens dubte, la solució en aquest àmbit i, per això, la integració de noves tecnologies pot ser l’element diferencial en aquesta atmosfera en evolució contínua.

I és que les necessitats canviants del sector assegurador de la salut troben en les noves tecnologies la seva pedra angular a partir de la qual aconseguir la seguretat, l’eficiència i la personalització en la millora dels serveis assistencials.

Davant la situació actual s’ha aconseguit avançar, en tot just un parell d’anys, fet que hagués requerit de molt més temps en condicions normals i que ens ha transformat en societats digitals connectades.

ASSSA ha sabut enfrontar-se a aquest nou paradigma en les relacions socials que ens obre un nou horitzó en la connexió amb els nostres assegurats. La clau és reinventar-se des de la seva òptica. Aquesta transformació de la nostra companyia no ha tractat únicament de digitalitzar l’assistència als usuaris, sinó d’avançar cap a un model híbrid que complementi l’ajuda personalitzada en oficina amb altres mètodes com la targeta electrònica o el Portal de l’Assegurat. Implementar eines digitals i recursos tecnològics per a optimitzar els processos ha estat la nostra màxima durant els últims anys, sense perdre l’essència del que som i el que fem.

El nostre compromís és treballar a adaptar-nos a aquesta relació que l’assegurat està demandant i pensar en tècniques que, com el llançament del nostre Portal de l’Assegurat, es converteixin en instruments essencials per a la transformació del rol de l’assegurat en un agent més actiu en la cura de la seva salut. Hem aconseguit una eina en línia de gestió personal que permet a l’assegurat un accés directe a la seva pòlissa les 24 hores i afavoreix una comunicació contínua amb l’organització. Des d’autoritzacions fins a la realització de pagaments, amb un servei en diferents idiomes, totalment segur i accessible des de qualsevol lloc i dispositiu.

L’ús de la tecnologia per a l’optimització i l’eficiència en el nostre dia a dia ens acosta encara més als assegurats, complint amb el compromís de continuar oferint una assegurança de qualitat per a la cura de la seva salut.

ASSSA al costat dels seus assegurats des de qualsevol lloc, en tot moment.

Tornar
proximitat

La proximitat en l’Assegurança de Salut

febrer 29, 2024 Assegurances

Les persones som éssers socials per naturalesa. Necessitem sentir-nos acompanyats, crear vincles i …

Visat i Residència

Assegurança de salut per al Visat i el permís de Residència a Espanya

agost 17, 2023 Assegurances

En un món tan globalitzat com l’actual, són moltes les persones que, en algun moment de la seva …

La tranquil·litat de que la seva companyia no cancel·li l’assegurança

octubre 28, 2021 Assegurances

Davant la possibilitat de córrer un risc, per naturalesa, les persones prenem mesures de prevenció…

ASSSA Magazine 33Gen - Jun 2024

ASSSA Magazine 32Jul - Des 2023

ASSSA Magazine 31Gen - Jun 2023

ASSSA Magazine 30Jul - Des 2022

Veure totes les revistes

Política de cookies Política de privacitat Avís Legal Desarrollado por Espira

    ET TRUQUEM

    Emplena el formulari i et truquem

    Truca'ns al 965 200 106

    965 200 106

    Seleccioneu l'idioma

    Trieu l’idioma en què voleu mostrar el bloc

    Tancar

    NOTA INFORMATIVA

    REGLAMENTO PARA LA DEFENSA DEL ASEGURADO DE ASSSA

    Este reglamento tiene por objeto regular el funcionamiento del Servicio de Atención al Cliente y del Defensor del Asegurado de ASSSA, así como las relaciones entre ambos. Se rige por la Ley 44/2002 de 22 de noviembre, de Medidas de Reforma del Sistema Financiero y por la Orden ECO 734/2004, de 11 de marzo, sobre los departamentos y servicios de atención al cliente de las entidades financieras.

    El Reglamento para la defensa del asegurado puede solicitarlo en la siguiente dirección de correo: sacquejasyreclamaciones@asssa.es.

    Tancar

    INFORMACIÓ SOBRE EL QUADRE MÈDIC DENTAL

    EXCLUSIVAMENT PER A ASSEGURATS QUE DISPOSIN DE PÒLISSA DENTAL

    CONTINUAR