Just another WordPress site

Geoffrey Roland Smith – Policy 34.518

The hospital and staff were excellent. The operation was carried out by a first-class professional.

Return
IA

AI as a diagnostic aid in ultrasound

November 6, 2024 Technology

Artificial intelligence (AI) has arrived to shake up the world, including medicine and radiology.…

Breast cancer. Detection and Diagnosis

December 7, 2016 ASSSA Woman

It is a malignant tumour with a high incidence rate in developed countries, a natural history of slo…

Climatic change and its socioeconomic and health-related repercussions

September 28, 2017 Health

At ASSSA, we are focused on caring for health. We wish to dedicate this article to one of the …

ASSSA Magazine 35Jan - Jun 2025

ASSSA Magazine 34Jul - Dec 2024

ASSSA Magazine 33Jan - Jun 2024

ASSSA Magazine 32Jul - Dec 2023

View all magazines

Cookies policy Privacy policy Legal notice Desarrollado por Espira

WE CALL YOU

Please, fill in the form and we call you

Are you Insured?

Call us 965 200 106

965 200 106

Seleccione el idioma

Escoja el idioma en el que quiere leer el blog

Close

NOTA INFORMATIVA

REGLAMENTO PARA LA DEFENSA DEL ASEGURADO DE ASSSA

Este reglamento tiene por objeto regular el funcionamiento del Servicio de Atención al Cliente y del Defensor del Asegurado de ASSSA, así como las relaciones entre ambos. Se rige por la Ley 44/2002 de 22 de noviembre, de Medidas de Reforma del Sistema Financiero y por la Orden ECO 734/2004, de 11 de marzo, sobre los departamentos y servicios de atención al cliente de las entidades financieras.

El Reglamento para la defensa del asegurado puede solicitarlo en la siguiente dirección de correo: sacquejasyreclamaciones@asssa.es.

Close

INFORMATION ON THE DENTAL MEDICAL DIRECTORY

EXCLUSIVELY FOR POLICYHOLDERS WITH A DENTAL INSURANCE POLICY

CONTINUE