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The importance of good service in health insurance

25 de October de 2018

Having a friendly and sensitive treatment, a wide network of offices closes to the client, as well as efficient and quality management, are essential in health insurance due to the various situations that the insured may face, especially in times of illness.

Therefore, we publish in our next edition of ASSSA Magazine and in different newspapers and magazines of the areas where we provide our service, a new article in which we treat the importance of having a good service in health insurance, exposing the qualities that make ours a unique service.

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    NOTA INFORMATIVA

    REGLAMENTO PARA LA DEFENSA DEL ASEGURADO DE ASSSA

    Este reglamento tiene por objeto regular el funcionamiento del Servicio de Atención al Cliente y del Defensor del Asegurado de ASSSA, así como las relaciones entre ambos. Se rige por la Ley 44/2002 de 22 de noviembre, de Medidas de Reforma del Sistema Financiero y por la Orden ECO 734/2004, de 11 de marzo, sobre los departamentos y servicios de atención al cliente de las entidades financieras.

    El Reglamento para la defensa del asegurado puede solicitarlo en la siguiente dirección de correo: sacquejasyreclamaciones@asssa.es.

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