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We resume personalised service

18 de May de 2020

Coinciding with the de-escalation, we resume personalised service in our offices, taking a step forward towards the new normality.

We return with great enthusiasm and with the necessary prevention and hygiene measures to guarantee the protection of both our policyholders and our team, creating a safe space and without losing quality or warmth:

In any case, we must not forget that, while the risk of infection persists, it is advisable to visit our offices only when essential. As up to now, we are also still available by telephone and telematic systems.

Returning to the new normal will be a challenge for everyone, but we are confident that together, we will succeed little by little!

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    NOTA INFORMATIVA

    REGLAMENTO PARA LA DEFENSA DEL ASEGURADO DE ASSSA

    Este reglamento tiene por objeto regular el funcionamiento del Servicio de Atención al Cliente y del Defensor del Asegurado de ASSSA, así como las relaciones entre ambos. Se rige por la Ley 44/2002 de 22 de noviembre, de Medidas de Reforma del Sistema Financiero y por la Orden ECO 734/2004, de 11 de marzo, sobre los departamentos y servicios de atención al cliente de las entidades financieras.

    El Reglamento para la defensa del asegurado puede solicitarlo en la siguiente dirección de correo: sacquejasyreclamaciones@asssa.es.

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