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ASSSA: Closeness and professionalism

29 de February de 2024

Cercanía

We know that people need to feel understood and listened to, especially when it comes to Health. At ASSSA, with the aim of guaranteeing peace of mind, our top priority is to be close to our Policyholders.

To achieve this, we rely on a team of qualified, empathetic and multilingual people, we count on an extensive Medical Directory, and we take care of every detail in our communication to offer a treatment based on warmth and personalised service.

In the Blog article Closeness in Health Insurance, we explain the importance of our personalised service orientated to Health Care.

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NOTA INFORMATIVA

REGLAMENTO PARA LA DEFENSA DEL ASEGURADO DE ASSSA

Este reglamento tiene por objeto regular el funcionamiento del Servicio de Atención al Cliente y del Defensor del Asegurado de ASSSA, así como las relaciones entre ambos. Se rige por la Ley 44/2002 de 22 de noviembre, de Medidas de Reforma del Sistema Financiero y por la Orden ECO 734/2004, de 11 de marzo, sobre los departamentos y servicios de atención al cliente de las entidades financieras.

El Reglamento para la defensa del asegurado puede solicitarlo en la siguiente dirección de correo: sacquejasyreclamaciones@asssa.es.

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